شهید حججی انگیزه خدمات‌رسانی فرهنگی به کشور را افزایش داد

شهید حججی انگیزه خدمات‌رسانی فرهنگی به کشور را  افزایش  داد
اسفند 5, 1399
255 بازدید

به گزارش یادمان شهید حججی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سید محمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با خانواده شهید مدافع حرم، شهید «محسن حججی» در نجف‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد. در ابتدای این دیدار موالی‌زاده ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، به اهمیت وجود شهید […]

به گزارش یادمان شهید حججی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سید محمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با خانواده شهید مدافع حرم، شهید «محسن حججی» در نجف‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار موالی‌زاده ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، به اهمیت وجود شهید حججی در ارتقا فرهنگ شهید و شهادت و افزایش انگیزه نیروهای انقلابی در خدمات‌رسانی فرهنگی به کشور تأکید کرد و افزود: همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم.

در ادامه این دیدار مجتبی راعی فرماندار ویژه شهرستان به اهمیت انتخاب شهرستان نجف‌آباد به عنوان پایتخت ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این موضوع قدمی کوچک در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در گام دوم انقلاب است.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف‌آباد بر ضرورت گسترش این فرهنگ فاخر با همراهی و تعامل سایر مسئولان  منطقه‌ای، استانی و ملی تصریح نمود و ضمن تقدیر از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ایشان را ولی‌نعمت همه مردم شریف ایران تبیین کرد و بر ضرورت تعامل سایر مسؤولان با این عزیزان تأکید کرد.

در این دیدار که به منظور بزرگداشت پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدای نجف‌آباد برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیر از اهتمام مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی روزافزون شهر و  توجه به حوزه‌های فرهنگی تقدیر و تشکر شد.